Quan m'agrada el que llegeixo, ho escric en aquest bloc: reculls de refranys, poesies, pensaments........
també treballs del curs de informàtica

divendres, 6 d’abril del 2012

Pregaria de la nit

Senyor: volia reviure amb tu aquest dia que ara s'acaba.
Un dia irrepetible però no perdut, perquè subsisteix en
les teves mans.
Quantes coses he viscut avui.....! algunes ja les esperada,
d'altres no n'era conscient quan m'he llevat.En certs mo-
ments he experimentat la teva llum, la teva força la teva
pau. En d'altres, només el silenci. Però sabia que camina-
ves al meu costat i això m'ha donat confiança.
Gràcies perquè m'has parlat i m'has estimat a través de les
persones amb qui m'he trobat avui.Gràcies perquè amb el
teu ajut, també els he pogut reflectir una engruna de la teva
bondat.
                                                 Full dominical

1 comentari:

  1. Molt maca Laura, m' has rrcordat a la meva mare, ella era molt creient i jo malgrat els dubtes crec en Deu dons ella aixì m' ho va ensenyar, gracies
    merce

    ResponElimina